מנהלן/ית פטנטים

מנהלן/ית פטנטים

התפקיד כולל ניהול תיקי לקוחות, הכנה והגשה של בקשות לרישום פטנטים, דיווחים ללקוחות, בדיקת מסמכים, בדיקה ועדכון נתונים במערכות וכו’.

דרישות

עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום הפטנטים/סימני מסחר ניסיון בתפקידי ניהול תיקי לקוחות/ תפקידים אדמיניסטרטיביים מורכבים. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה. עברית שפת אם, אנגלית ברמת שפת אם. שליטה בתוכנות Office.


    [current_url]

    אתר זה מוגן באמצעות שירות reCAPTCHA תחת מדיניות הפרטיות ותנאי השירות של חברת Google.

    פנו אלינו