כך תבנו נכונה את הפורטפוליו העסקי שלכם

אהוד האוזמן, שותף, ראש מחלקת הייטק
אהוד האוזמן

שותף, ראש מחלקת הייטק

ריינהולד כהן ושות׳

פורטפוליו פטנטים איכותי ומעודכן משקף את היתרונות הטכנולוגיים והעסקיים של מוצרי חברת הסטארטאפ ומאפשר ללמוד כיצד החברה פועלת במסגרת הפיתוח העסקי שלה מעבר לפיתוח הטכנולוגי

בליווי משפטי נכון של חברת סטארטאפ חשוב ללמוד כיצד החברה פועלת במסגרת הפיתוח העסקי שלה מעבר לפיתוח הטכנולוגי. בניית פורטפוליו פטנטים מתחילה בדרך כלל בפטנט שמקנה הגנה על הרעיון הבסיסי ואחר כך יש לערוך באופן דינאמי תהליך של התאמת פורטפוליו הפטנטים בהתאם להתפתחות ה-R&D, דרישות הלקוחות, מה התחרות מציעה, להיכן השוק "הולך", מה הם תחומי הפעילות של החברה שפוטנציאלית תרכוש את הסטרטאפ וכו'. עדכון פורטפוליו פטנטים שמעניק הגנה רחבה יוערך על ידי חברות גדולות שבוחנות רכישה כיוון שהוא מאפשר להן להשתמש בו בתחומים ושווקים שחברת הסטארטאפ, בשל מגבלות תקציב וכוח אדם, לא פעלה בהם.

מנהלי סטארטאפ בתחום הביג דאטה והסטוראייג' נערכו בהדרכתנו מבעוד מועד להכין פורטפוליו פטנטים התואם לפעילות העסקית והטכנולוגית של רוכש פוטנציאלי. ההערכות כללה התייחסות להיבטי סימני מסחר, זכויות יוצרים וסודות מסחר.
החברה הרוכשת התרשמה לא רק שהפורטפוליו שיקף כראוי את נכסי הקניין הרוחני של הסטרטאפ אלא גם ממידת התאמתו לצרכיה. העסקה הסתיימה בהצלחה.

פורטפוליו פטנטים איכותי ומעודכן המשקף את היתרונות הטכנולוגיים והעסקיים של מוצרי חברת הסטרטאפ, יאפשר לחברה רוכשת שתבצע אודותיו מה שמכונה IP Audit, לקבל תמונת מצב לגבי הסטארטאפ לרבות נכסי הקניין הרוחני, נקודות החולשה, קיומם של חסמים או איומים, אבל יותר מכך קיומן של הזדמנויות שהופכות את ערכה הפוטנציאלי של החברה גבוה מערכה הנקוב לצורך ביצוע העסקה.

אין באמור בסרטון כדי להוות עצה, הדרכה, ייעוץ או חוות-דעת בנושא, והוא מוגש כשירות ללקוח להעשרה כללית בלבד ולא לכל מטרה אחרת. בכל נושא ספציפי יש לפנות לעורכי הדין או עורכי הפטנטים הרלוונטיים במשרדנו.

פנו אלינו
הירשמו לניוזלטר שלנו