הגנה על מותגים באמצעות סימני מסחר

בשוק הגלובלי והתחרותי של ימינו למיתוג תפקיד מרכזי בהצלחתו של עסק, קטן או גדול ככל שיהיה. סימן מסחר, ביטויו המשפטי של המותג, נועד למנוע מאחרים לעשות שימוש בשם ובמאפייני מותג דומים ולנצל את המוניטין שצבר. עו"ד רונית ברזיק-סופר, שותפה בכירה וראש מחלקת סימני מסחר בקבוצת ריינהולד כהן, מדברת בפודקאסט על היחסים שבין מותג לסימן מסחר, איך בוחרים סימן מסחר נכונה, ומאילו סימנים וטעויות נפוצות כדאי להימנע

קרדיטים:
DUN'S 100
ניסן שטראוכלר

פנו אלינו