מנהלן/ית למחלקת סימני מסחר

מנהלן/ית למחלקת סימני מסחר

התפקיד כולל הכנה והגשה של בקשות לרישום ס"מ, דיווחים ללקוחות, הפקת חשבונות, בדיקת תעודות ומסמכים, בדיקת נתונים במאגר סימני המסחר וכו’.

דרישות

עדיפות לבעלי ניסיון קודם בתחום הפטנטים/סימני מסחר. ניסיון בתפקידי ניהול תיקי לקוחות/ תפקידים אדמיניסטרטיביים מורכבים. יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה עברית שפת אם, אנגלית ברמת שפת אם שליטה בתוכנות


    אתר זה מוגן באמצעות שירות reCAPTCHA תחת מדיניות הפרטיות ותנאי השירות של חברת Google.

    פנו אלינו